quinta-feira, 8 de novembro de 2007

Linda Pastorica

Cá vai uma música em Mirandês (Peço desculpa pelo meu mau Mirandês... espero não ferir susceptibilidades... aliás é uma língua que respeito imenso e acho uma verdadeira delícia!) Julgo ser uma música tradicional, que se encontra no álbum "Trás-os-Montes" de Né Ladeiras e é cantada em conjunto com Fausto.




Linda Pastorica


Dius te salve Rosa
lindo çarafin
linda pastorica
que fazeis eiqui

Guardo l miu ganado
q´anda pur ai
tou ganado rosa
traio l you eiqui

S´el ye de sou donho
Num te de cuidado
Quies-me tu Rosica
para tou criado

Criados tan nobres
bestidos de seda
pode-se rumper
ai ende nessas stebas

Çapatos i meias
todo rumperei
pur bias de ti
la bida darei

Ide-bos ambora
num me deisceis pena
podem benir mius amos
a traer la merenda

Balga-te dius Rosa
mas que amperteniente
amos num son lhobos
que comam la gente

Ide–bos ambora
ya bos ampuntei
ha-de dezir mius amos
an que m'acupei

S´eilhes te dezierem
a que t´acupeste
ben u d´lubio d´agua
parqui me chameste

Ide-bos ambora
num me deis tromento
num bos podo ver
nim pul pensamiento

Ya q´antou m´ampuntas
you me bou andando
tu te quedas rindo
you be bou chorando

Bos ides chorando
bulbei-bos fugindo
l´amor ye ta bario
ya me bou rendindo

Ninas del lhugar
beni pal miu ganado
you me bou ambora
cul miu namorado

Bamo-nos ambora
a durmir la sestia
num se m'amporta nada
q'l ganar se perda

Bamo-nos ambora
mas pur mal an bano
sabes tu Rossica
que you sou tou armano

Se sos miu armano
armano del alma
pur fabor te pido
que num digas nada.

1 comentário:

Fraguito disse...

conheço a versão, da Banda do Casaco, de 1978